loading...
نرم افزار باشگاه مشتریان
نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 48 یکشنبه 09 مرداد 1401 نظرات (0)

شاید اولین وظیفه پاسخ به این سوال باشد که کدام روش های وفاداری مشتری (بسته به نوع کسب و کار) برای شما مناسب تر است. برای پاسخ به این سوال باید انواع مشتریان و کانال های وفاداری را بشناسید.

برای ادامه با ما همراه باشید

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 55 دوشنبه 20 تیر 1401 نظرات (0)

احتمالا شما هم قصد دارید تا در مورد باشگاه مشتریان بیشتر بدانید و اینکه چرا کسب‌وکارها امروزه تا این حد به خدمات باشگاه مشتریان اهمیت می‌دهند؟ بد نیست ابتدا برخی آمارها را با هم مرور کنیم.

آیا می‌دانستید که جذب مشتریان جدید حدود 5 برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی هزینه دارد و آیا می‌دانستید که احتمال خرید توسط مشتریان فعلی 50 درصد بیشتر از مشتریان جدید است و همچنین 31 درصد بیشتر از مشتریان جدید هزینه می‌کنند؟

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 47 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

ریبون هایتی

ریبون هایتی جوهر مخصوص پرینترهای هایتی است که برای چاپ کارت پی وی سی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع برای چاپ کارت علاوه بر داشتن پرینتر مخصوص نیاز به رول پرینتر hiti است، که فرایند چاپ بر روی آن ها صورت می گیرد. رول رنگی چاپگر کارت با توجه به موارد استفاده ای که دارند، ابعاد و ویژگی های متفاوتی را شامل می شوند.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 41 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

کارت مغناطیسی

کارت مغناطیسی یا کارت مگنت نوعی کارت دارای تکنولوژی است که قابلیت ذخیره سازی و نگهداری داده را دارد و برای اموری نظیر احراز هویت، حضور و غیاب و امور مالی مورد استفاده قرار می گیرد. به بیان دیگر کارت مغناطیسی از انواع کارت های پی وی سی با خاصیت مغناطیسی است. این کارت برای ضبط و نگهداری اطلاعات از یک نوار مغناطیسی استفاده می کند که باریکه ای متشکل از میلیون ها ذره کوچک فلزی است. این نوار مغناطیسی که به صورت یک خط باریک در پشت کارت درج می گردد توسط دستگاه های مخصوصی، کد گذاری می شود و در نتیجه تماس و حرکت روی یک هد خوانده می شود. این قابلیت در این کارت ‌ها باعث شده است که بسیار منعطف بوده و از آن ها در موارد مختلفی استفاده شود. کارت مغناطیسی بر اساس استاندارد Iso7811 شامل سه track  اطلاعات است که ترک اول قابلیت ذخیره سازی حروف بزرگ انگلیسی و اعداد را دارد و ترک ۲ و ۳ فقط قادر به ذخیره اعداد هستند.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 46 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

ریبون رنگی هایتی مدل HITI CS200 مناسب چاپگر HITI CS200 طراحی شده است. ریبون هایتی قادر به چاپ 400 کارت رنگی است، که از 5 پنل رنگی تشکیل شده است. ریبون‌ رنگی هایتی فقط مختص به چاپگر هایتی است که برای چاپ رنگی روی کارت پی‌وی‌سی با اندازه استاندارد CR80 قابل استفاده است. تکنولوژی چاپ کارت pvc در پرینتر هایتی مدل CS200 مستقیم است. ریبون هایتی cs200 در واقع نواری رنگی است که از ترکیب رنگ‌های مختلف رنگ مد نظر را تولید می‌کند. ریبون هایتی در چند نوع مختلف وجود دارد به دلیل تنوع چاپگر هایتی، مواد مصرفی نیز دارای تنوع است و هر ریبونی مختص یک کارت‌پرینتر است. ریبون‌های اورجینال شامل سری پرینترهای هایتی HITI با مدل CS200 و HITI CS320 می‌باشند.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 44 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

کارت مغناطیسی

به کارت هایی که اجازه انجام معاملات و.. را به صورت الکترونیکی به کاربر می دهند، کارت مغناطیسی نامیده می شود. مجوز دسترسی کاربر به کارت مغناطیسی از طریق نوار مغناطیسی میسر است.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 38 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

چاپ کارت پرسنلی به چه دلیل انجام می شود؟

چاپ کارت پرسنلی برای شناسایی کارکنان یک سازمان و با اهداف مختلف مورد نظر آن سازمان انجام می شود. با استفاده از کارت پرسنلی می توان افراد را شناسایی نمود و جهت دستیابی به امکانات شرکت‌ها و سازمان‌ها به آن ها مجوز اعطا نمود. به طور مثال ممکن است چاپ کارت پرسنلی برای کسب و کار شما مزایای زیر را به وجود آورد :

    هویت بخشی به کارکنان سازمان و دادن انگیزه به آنها
    استفاده از کارت پرسنلی برای کنترل ورود و خروج و حضور و غیاب افراد
    استفاده از کارت پرسنلی برای استفاده از امکانات مختلف سازمان به طور مثال کتابخانه، سلف سرویس و …

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 48 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

تاریخچه PVC

پی وی سی یا پلی وینیل کلراید در قرن نوزدهم میلادی توسط دو نفر با دو موقعیت متفاوت کشف شد. ظهور این ماده با قرار گرفتن جامد سفید رنگ داخل فلاسک در معرض نور انجام گرفت. در طی زمان تلاش های زیادی برای استفاده از این مواد در محصولات صورت گرفت که در نهایت در سال 1926 میلادی Waldo Semon و B.F Goodrich، مواد افزودنی دیگری به PVC اضافه نمودند و یک ماده با دوام و انعطاف پذیر به نام یو پی وی سی UPVC اختراع کردند که در صنعت و تجارت بسیار پرکاربرد شد. یکی دیگر از موارد استفاده این مواد تولید کارت PVC است. کارت پی وی سی یک کارت پلاستیکی است که در اشکال و رنگ های متنوع و برای استفاده های مختلفی ساخته شده است. اولین حجم زیاد استفاده از کارت PVC در سال 1983 در کشور فرانسه اتفاق افتاد که به منظور پرداخت هزینه مکالمه تلفن به کار گرفته شد. این کارت ها دارای مقاومت بالایی بوده و طول عمر بالایی دارند. علاوه بر این به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند به هیچ وجه نمیشکنند و همچنین آب و رطوبت تاثیری روی آن ها نمی گذارد. کارت پی وی سی به طور کلی به سه دسته ساده و هوشمند و مغناطیسی تقسیم بندی می شود که هر یک ویژگی ها و کارایی منحصر به خود را دارند. کارت های مذبور قابلیت هوشمندسازی دارند و می توان با انواع تکنولوژی ها روی آن ها چاپ زد.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 43 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

چرا کارت پارکینگ باید روی کارت PVC چاپ شود؟

کارت پارکینگ را ‌می‌توانید در پارکینگ‌های عمو‌می ‌و اختصاصی مکان‌های پررفت و آمد که کنترل تردد وسایل نقلیه بسیار سخت و یا حتی غیر ممکن است مشاهده نمایید. چاپ کارت پارکینگ جهت نظارت و کنترل تردد اتومبیل‌ها و سرعت بخشیدن به روند کاری پارکینگ‌ها انجام ‌می‌شود. این کارت‌ها امروزه به یکی از ابزارهای مهم و پرکاربرد در سیستم‌های اتوماسیون پارکینگ، جهت تردد هوشمند و تأمین امنیت مکان‌های مهم مبدل شده اند که علاوه بر سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیاز به کنترل رفت و آمد کارکنان خود دارند در پارکینگ‌های طبقاتی، مراکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، مترو و اتوبوسرانی‌ها نیز مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. این کارت‌ها معمولا پشت شیشه ماشین و در معرض آفتاب هستند و نیاز به چاپی دارند که تابش آفتاب کمرنگش نکند. همچنین چاپ کارت پارکینگ باید روی جنسی با دوام انجام گیرد به این علت که حداقل روزانه دوبار استفاده ‌می‌شوند و امکان آسیب دیدگی آن‌ها بسیار زیاد است. مناسبترین جنس برای این منظور استفاده از کارت PVC است زیرا این نوع کارت‌ها در برابر در برابر خم شدن و سایش بسیار مقاوم هستند و ضد آب و انعطاف پذیر بودن آن‌ها باعث ‌می‌شود در برابر عوامل فیزیکی صدمه ای به آن‌ها وارد نگردد.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 39 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

انواع کارت PVC

کارت PVC از پلی وینیل کلراید ساخته می‌شود؛ و جنس پلاستیک فشرده دارد. این کارت ها در دو دسته کلی کارت PVC ساده و کارت PVC هوشمند تولید می‌شوند. ابعاد استاندارد کارت های پی وی سی 8.5 در 5.3 سانتی‌متر است. اما رنگ و ضخامت کارت ها متفاوت است.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 29 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

کارت پارکینگ

کارت پارکینگ کارتی است  برای سرعت بخشیدن به روند کاری پارکینگ می باشد این کارت ها برای وسایل نقلیه برای استفاده از پارکینگ های عمومی، پارکینگ طبقاتی و.. مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش های برای حذف هزینه در ثبت اطلاعات پارکینگ می باشد و همچنین تخلفات و توقف اتومبیل هنگام  ورود و خروج به پارکینگ را کاهش می دهد  مدیریت پارکینگ راحتتر به  محاسبات مالی و کارکرد اپراتور ها دسترسی دارند.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 21 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت کارتی است که اطلاعاتی مثل نام و آدرس کسب و کار یا مسئول کسب و کار را نشان می دهد. چاپ کارت ویزیت اولین ابزار معرفی کسب و کار است و مانند دیگر ملزومات هویت سازمانی برند مانند کاتالوگ، بروشور، تراکت و ... باید با هویت برند شما تناسب داشته باشد و همینطور کارت ویزیت باید دارای دوام و ماندگاری باشد.
شما می توانید برای انتقال اطلاعات تماس شرکت خود از قبیل تلفن و آدرس و ایمیل  و همچنین اطلاعات سمت سازمانی خود از کارت ویزیت استفاده نمایید. چاپ کارت ویزیت خلاقانه یکی از رههای مناسبی است تا برند شما را در ذهن مخاطب ماندگار نماید.
در مجتمع چاپ ایران کهن درشهر تهران با بهره گیری از بروزترین دستگاه چاپ دیجیتال و دستگاه چاپ افست شما می توانید کارت ویزیت ارزان را با انواع متریال از طریق سفارش چاپ کارت ویزیت را در سامانه ثبت سفارش آنلاین ایران کهن سفارش و  در اسرع وقت با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.
لازم به ذکر می باشد  یکی از روشهای فروش کارت ویزیت مراجعه به سایت و ثبت سفارش کارت ویزیت می باشد و همچنین مشتریان گرامی میتوانند بصورت حضوری در تهران کارت ویزیت را سفارش دهند.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 19 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

    چاپ کارت عروسی در ابعاد مختلف با رنگ‌بندی و شکل‌های متفاوت بر روی کاغذ چاپ کارت عروسی مانند گلاسه، کتان یا متریال‌های دیگر مانند پلکسی، چوب و ... انجام می‌گیرد.

    کارت عروسی نسبت ‏به دیگر راه های ارتباطی مانند ایمیل یا تلفن، رسمی تر بوده و اعتبار و ارزش بیشتری دارد و برای دعوت از افراد مختلف به رویداد‏های خاص مانند جشن عروسی یا جشن نامزدی به کار می‌رود.

    متن و طرح درون کارت عروسی با توجه به سلیقه مشتری و نوع مراسم (عروسی، نامزدی، عقد و حنابندان) انتخاب می‌گردد.

    در شرکت خانه طراحان سام چاپ کارت نامزدی یا کارت عروسی با دستگاه چاپ دیجیتال(konica) در ابعاد سفارشی مشتری با سرعت زیاد در تیراژ دلخواه انجام می‌گیرد.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 19 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

کارت تخفیف کارتی است که با وجود آن در هنگام خرید کالا و یا استفاده از خدمات از مراکز مختلف ‌می‌توان از تخفیفاتی که برای آن کالا یا خدمات در نظر گرفته شده است استفاده نمود. چاپ کارت تخفیف و اختصاص آن به مشتریان ‌می‌تواند توجه مشتریان جدید را به کالا یا خدمات شما جلب نماید و منجر به رونق کسب و کارتان و یا شناساندن برند شما به آن‌ها گردد. اما به طور کلی ‌می‌توان هدف اصلی چاپ کارت تخفیف را رونق بخشیدن به کسب و کار خود، جذب مشتری، افزایش میزان فروش و ترغیب مشتری برای خرید از مجموعه معرفی نمود. با این تفاسیر ‌می‌توان کارت تخفیف را بعنوان یکی از مهمترین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند فروش یک محصول معرفی نمود.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 23 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

یکی از خوشحال کننده ترین نکات در خرید از فروشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ، اهدای کارت تخفیف برای خریدهای بعدی است. چیزی که ما در ظاهر این کارت‌ها می‌بینیم، فراهم شدن شرایط برای خرید ارزان‌تر در مراحل بعدی و دسترسی به گزینه‌های بیشتر است.

اما باید بپذیریم که فروشندگان عاشق چشم و ابروی ما نیستند و آنها نیز به دنبال افزایش فروش خود هستند. وقتی که ما متن کارت تخفیف را می‌خوانیم و جذابیت آن باعث می‌شود که آن را به عنوان یک کارت زیبا پیش خود نگه داریم، یعنی هم یک بار دیگر شانس فروش محصول را به شرکت مورد نظر داده‌ایم و هم به نوعی در تبلیغات آنها شرکت کرده‌ایم.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 48 یکشنبه 30 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 

کارت مایفر یا اساسا MIFARE  مخفف شده از اصطلاح  ( MIkron FARE Collection System) یک نام تجاری از شرکت NXP برای تراشه RFID  پسیو است  که در کارت ها، تگ ها و لیبل های RFID مورد استفاده قرار گرفته است که فاصله معمول خواندن و نوشتن روی این تراشه تا  5 سانتیمتر است

مایفر به اندازه کافی کوچک و  انعطاف پذیر است که در هر کجا قرار گیرد از کارت های پلاستیکی ، مچ بند سلیکونی و مچ بند فنری گرفته تا درون گوشی های هوشمند و به این معنی است که می تواند به مردم در انجام خیلی از کارها کمک کند .  که در حال حاظر به مواردی مانند : سیستم حمل نقل مانند مترو اتوبوس، کارت های شناسایی کارمندان ، کارتهای کتابخانه، ، کارت های دانشجویی، کارت­های وفاداری، کارت­های تلفنی، گذرگاه­های دسترسی به استادیوم و تلفنهای هوشمند و بسیاری از موارد دیگر می  توان اشاره کرد

در مجموع و به صورت تقریبی  بیش از 1.2 میلیارد نفر به سیستم های مبتنی بر MIFARE در بیش از 70 کشور دسترسی دارند. این محصولات پایدارتر و قابل اعتماد تر از بسیاری از  تکنولوژی دیگرموجود در بازار هستند که مطابق با استاندارد بین المللی ISO / IEC 14443 ساخته شده اند همچنین امروزه در بیش از 80 درصد از کارتهای هوشمند ( RFID ) بدون تماس استفاده می شود.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 52 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

برای ایجاد یک باشگاه مشتری اثر بخش ، چند گام وجود دارد . اول ، یک تیم پروژه ای متشکل از رشته های گوناگون ایجاد کنید به طوری که وقت آن به طور کامل به تهیه برنامه ای قوی و موثر اختصاص داشته باشد . ایجاد یک باشگاه مشتری مستلزم مشارکت کل سازمان است و باداشتن اعضایی از بخش های مختلف سازمان در تیم خود ، شما از برخوردی یک بعدی با آن اجتناب خواهید کرد . به علاوه، قبل از اینکه در رابطه با یک باشگاه مشتری اقدامی نمایید ، به این سوال صادقانه جواب دهید : آیا کالاها یا خدمات شما واقعاً ارزش این کار را دارند ؟ اگر محصولات شما درجه یک نباشند یا از مد افتاده باشند ، هر گونه سرمایه گذاری بر روی یک باشگاه مشتری ، هدر دادن زمان و پول خواهد بود .

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 32 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب مشتریان و در ادامه، حفظ آنها به توسعه استراتژی های بازاریابی رابطه ای منجر شده است. شرکت­ها و سازمان هایی که برای توسعه کسب و کار برنامه تدوین کرده اند، ابزارهای مختلف بازاریابی را جذب و در نهایت حفظ مشتریان به کار می بندند. یکی از این ابزارها، باشگاه مشتری است. در بازاریابی رابطه­ای، تمرکز اصلی فقط بر روی جذب مشتریان جدید نیست، بلکه گسترش روابط با مشتریان فعلی و حفظ رابطه آنها با هم، مهمتر می باشد. در این راستا، شرکتها برای مدیریت روابط با مشتریان خود، باشگاه مشتریان را تشکیل می دهند.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 83 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

شاید برایتان پیش آمده باشد که از یک رستوران خرید کنید و به شما بگویند: «فاکتور را نگه دارید و دور نیندازید. به ازاء هر ده فاکتور، یک وعده مهمان رستوران هستید.»

 

یا این‌که بعد از خرید عطر از فروشگاه، یک کارت به شما بدهند و بگویند این کارت، با مبلغ X (مثلاً ۱۰٪ خریدتان)‌ شارژ شده است و می‌توانید در خریدهای بعدی از آن استفاده کنید.

 

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 65 جمعه 23 اسفند 1398 نظرات (0)

بهترین باشگاه مشتریان مطمئناً به خاطر داشتن المان های استثنایی تبدیل به بهترین باشگاه مشتریان در ایران شده است. می خواهیم بررسی کنیم بهترین نرم افزار لویالتی چگونه و از چه راه هایی به رونق کسب و کار ها کمک می کند. 

 

تفاوت جذب مشتری جدید و برنامه وفادارسازی

شاید بپرسید خب همه که بهترین باشگاه مشتریان را ندارند. بنابراین چگونه و از کدام راهکارها می توانند برای رونق کسب و کار خود کمک بگیرند. درست است ولی اولاً همه می توانند بهترین باشگاه مشتریان را تهیه کنند (باشگاه مشتریان شکلات). ثانیاً همه می توانند از راهکارهای چنین نرم افزاری الگو برداری کنند و با کمی خلاقیت در راستای رونق کسب و کار خود از آن ها استفاده کنند.

 

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 42 سه شنبه 20 اسفند 1398 نظرات (0)

تعریف :

 

باشگاه مشتریان را می توان یك كلوب  برای ارتباط  بین افراد یا سازمان ها تعریف كنیم كه بوسیله یك ارگان و به منظورایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضاء ایجاد شده است و به آنها مجموعه ای از منافع را ارائه می كند . هدف باشگاه مشتریان،‌‌‌‌فعال كردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها بوسیله ایجاد یك رابطه مستقیم است.

 

باشگاه مشتریان را به دو قسمت تقسیم می كنیم

 

باشگاه نامحدود : برای عضویت در این باشگاه نیاز به شرایط و هزینه نیست. برای سازمان هایی كه به عضو نیاز دارند مناسب است و اغلب تمامی اعضا از تمامی امكانات می توانند استفاده كنند.

 

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 90 دوشنبه 19 اسفند 1398 نظرات (0)

باشگاه مشتریان چیست؟

نرم افزار باشگاه مشتریان یا CRM وفاداری چیست؟ اطلاعاتی جامع در باره وفاداری مشتریان یا سیستم باشگاه مشتریان که برای صاحبان کسب کار الزامیست .

قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنم که تمام تلاش سایت نرم افزاران ارائه اطلاعات درست و صحیح در مورد این سی آر ام (CRM) مدیریتی مشتری به شما بازدید کننده محترم است تا شما با خیال راحت بهترین باشگاه مشتریان و بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان را برای خود انتخاب کنید.

 

نرم افزار باشگاه مشتریان یک سیستم یک پارچه تحت وب جهت وفادار سازی مشتریان کسب و کار های مختلف میباشد.

اصلاً وفاداری یعنی چه؟

قبل از اینکه به سراغ چگونگی ایجاد وفاداری مشتری برویم، بهتر است بفهمیم وفاداری در رفتار و در احساسات افراد چگونه شکل گرفته و جلوه پیدا می‌کند.

 

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 65 سه شنبه 06 اسفند 1398 نظرات (0)

راه اندازی یک نرم افزار باشگاه مشتریان موفق ملزم به رعایت برخی نکات است. در این نوشتار سعی کرده ایم با توضیح 6 نکتۀ مهم به شما کمک کنیم یک نرم افزار باشگاه مشتریان موفق راه اندازی کنید.

خیلی ها راه انداختن یک نرم افزار باشگاه مشتریان موفق را هدف خود قرار داده اند. ولی راهکار راه اندازی یک نرم ازار باشگاه مشتریان فقط خرید این نرم افزار نیست. بلکه باید یک سری نکات و اصول مهم حتماً رعایت شود. با ما همراه شوید تا 6 نکتۀ مهم برای راه اندازی یک نرم افزار باشگاه مشتریان موفق را به شما توضیح دهیم.

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 905 شنبه 03 اسفند 1398 نظرات (0)

لویالتی یا Loyaltyبه معنای وفاداری است. در بازاریابی دیجیتالی (Digital Marketing) لویالتی به این معنی است که تعدادی از مشتریان شما با مراجعه مکرر به شما حمایت خودشان یا همان لویالتی را نشان می دهند.

لویالتی یا Loyalty چیست؟

لویالتی یا Loyalty به معنی وفاداری است. ولی در دنیای تجارت معنی دیگری می تواند داشته باشت. وقتی یک مشتری تصمیم می گیرد که مکرر به کسب و کار شما مراجعه کند نسبت به کسب و کار شما وفادار یا لویال (Loyal) شده است.

 

نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 50 سه شنبه 29 بهمن 1398 نظرات (0)

نرم افزار لویالتی یا برنامه وفاداری، در واقع نرم افزاری است که به واسطۀ راهکارهایی بسیار متنوع و جذاب، مشتریان تان را به شما و کسب و کار شما وفادار می سازد. به طوری که آن ها به مشتریان دائمی شما ملحق می شوند. نکته مهم این رابطه دو طرفه راهکارهایی است که شما مختص کسب و کار خودتان برای مشتریان وفادار خود تعریف می کنید. در واقع شما باید بدانید از چه راهکارهایی، چگونه، در چه زمانی، کجا، با چه جذابیت هایی و تحت چه شرایطی استفاده کنید. 

درباره ما
Profile Pic
در این وب سایت بهترین نرم افزار های باشگاه مشتریان ایران و انواع راهکارهای برای جذب مشتری و افزایش فروش بیان می شود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 1,142
  • بازدید کلی : 5,607