loading...
نرم افزار باشگاه مشتریان
نرم افزار باشگاه مشتریان بازدید : 49 سه شنبه 29 بهمن 1398 نظرات (0)

نرم افزار لویالتی یا برنامه وفاداری، در واقع نرم افزاری است که به واسطۀ راهکارهایی بسیار متنوع و جذاب، مشتریان تان را به شما و کسب و کار شما وفادار می سازد. به طوری که آن ها به مشتریان دائمی شما ملحق می شوند. نکته مهم این رابطه دو طرفه راهکارهایی است که شما مختص کسب و کار خودتان برای مشتریان وفادار خود تعریف می کنید. در واقع شما باید بدانید از چه راهکارهایی، چگونه، در چه زمانی، کجا، با چه جذابیت هایی و تحت چه شرایطی استفاده کنید.

نرم افزار لویالتی یک ابزار قدرتمند در بازاریابی دیجیتالی است. هرچند، هدف اولیه نرم افزار لویالتی، ایجاد یک ارتباط با مشتریان وفادارتان می باشد. شاید از خودتان بپرسید، "این دیگه چه مدل سود دهی است!". در مقابل عده ای هستند که حاضرند هر کاری بکنند تا مشتریان شان احساس ارزشمند بودن را در ارتباط با شما تجربه کند. بنابراین، اولین گام تغییر نگرش ذهنی و نوع نگاه به مشتریان است.

 نحوه عملکرد نرم افزار لویالتی

نرم افزار لویالتی که معمولاً با نام باشگاه مشتریان شناخته می شود، بین شما و مشتریان وفادارتان ارتباط نزدیکی ایجاد می کند. ارتباط نزدیک تر، نقطه شروع تجربیات جذاب و لحظات خاطره انگیز و در نهایت رضایت مشتریان وفادار و سوددهی بیشتر شماست.

 

(می خواهیم موضوعی  مطرح می کنیم. لطفاً کمی فکر کنید. هم در مورد سوال و هم در مورد جواب این سوال خوب فکر کنید: بین صاحبان کسب و کار دو دسته وجود دارند. اول، گروهی که حاضرند دست به هر کاری بزنند تا سوددهی شان افزایش یابد. دوم، گروهی هستند که حاضرند دست به هر کاری بزنند تا رضایت مشتریان خود را به دست آورند. شما جزو کدام دسته هستید؟

 

اگر جزو دسته اول هستید، بهتر است صادقانه بگوییم که چنین طرز فکری هیچ جایگاهی در بازاریابی دیجیتالی ندارد. ولی اگر جزو دسته دوم هستید، قطعاً اولین گام محکم و قاطع را در بازاریابی دیجیتالی برداشته اید. سوال این جاست: اولین گامی که در استفاده از نرم افزار لویالتی باید بردارید دقیقاً چیست؟)

نقاط مثبت نرم افزار لویالتی

قبل از معرفی نقاط مثبت نرم افزار لویالتی باید عنوان کنیم کهنرم افزار وفاداری دارای نقاط منفی نیز می باشد. شاید از خود بپرسید، برنامه وفاداری مگر نقاط منفی هم دارد؟ بله! نرم افزار لویالتی نقاط منفی زیادی دارد. نقاط منفی نرم افزار لویالتی هنگامی نمایان می شود که ندانید یا نتوانید به درستی و اصولی از این نرم افزار استفاده کنید. مهم تر این که هدف از به کار گیری نرم افزار لویالتی را ندانید.

 نرم افزار لویالتی به شما این امکان را می دهد تا کسب و کار خودتان را با به کارگیری راهکارهای خلاقانه و فراموش نشدنی رونق دهید.

 

 نرم افزار باشگاه مشتریان

مزایای خرید نرم افزار لویالتی

ولی در این نوشتار سعی می کنیم فقط بر نقاط مثبت نرم افزار لویالتی تمرکز کنیم. نقاط مثبت نرم افزار لویالتی:

v    تشویق مشتریان و وفادارسازی آن ها برای انجام خریدهایشان از شما

v    تعریف و ارائه پاداش ها، جایزه ها، و امتیازها در ازای برخی فعالیت ها

v    اگر به درستی از آن استفاده کنید، مشتری شما دائمی خواهد شد

v    مشتریان شما را تشویق می کند تا دوستان، اقوام، خانواده، همکاران و ... را نیز به شما معرفی کنند

v    اگر یک ارتباط عمیق و عاطفی با مشتریان خود برقرار سازید، هرگز به سمت رقبای شما نمی روند

v    با به کار گیری نرم افزار لویالتی می توانید با کسب و کارهای دیگر نیز وارد تعامل و همکاری شوید

v    اگر اقدامات شما در استفاده از نرم افزار لویالتی صحیح بوده و مشتری شما احساس مهم بودن کند و یقین پیدا کند که شما برای وی بسیار ارزش قائل هستید، آنگاه استفاده از برنامه لویالتی، سیستم برنده  برنده را ایجاد می کند. یعنی نه تنها هیچ طرف چیزی را از دست نمی دهد، بلکه هم شما به عنوان صاحب کسب و کار و هم مشتری به عنوان عضو وفادار باشگاه مشتریان شما، از مزایای فراوانی برخوردار خواهید شد.

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان

 

 

 

البته نقاط مثبت نرم افزار لویالتی خیلی بیشتر از این موارد است. ولی موارد فوق، مهم ترین نقاط مثبت مشترک مربوط به تمامی نرم افزارهای لویالتی می باشد. این بدین معنی است که نرم افزاری مانند نرم افزار لویالتی شکلات دارای مزایایی است که هیچ یک از نرم افزارهای لویالتی ایران این مزایا را ندارند. در این رابطه، در فرصت های دیگر به طور مفصل وجه تمایز باشگاه مشتریان شکلات نسبت به دیگر باشگاه های مشتریان در ایران را توضیح خواهیم داد.

 

منبع :

نرم افزار باشگاه مشتریان شکلات 

 

وبلاگ شکلات

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وب سایت بهترین نرم افزار های باشگاه مشتریان ایران و انواع راهکارهای برای جذب مشتری و افزایش فروش بیان می شود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 1,096
  • بازدید کلی : 5,561